Tekstit

Terrorismi

Moi.. kerron tänään mun oman mielipiteen terrorismista ja sen seurauksista. Tässä parin päivän sisällä Ariana Granden keikalla tapahtui terrori isku. Iskussa kuoli ja loukkaantu monia kymmeniä ihmisä ja tää itsessään koskettaa mua.    Mun mielestä meitä ihmisiä on liikaa tällä planeetalla ja olisin valmis luopumaan omasta hengestäni jotta tätä mahtavaa lajia saatais harvalukuisemmaksi. Kuitenkaan tää ei oo musta se tapa. Oikeastaan mua ei kiinnosta mikä näiden itsemurha pommittajien motiivi on, se vaan on väärin.    Ärsyttävää tässä koko jutussa on ihmisten reaktiot. Kun isku tapahtuu ollaan hetki ihan että "voi ei, tän pitää loppua" ja saatetaan laittaa jotain pray for.. yms. Juttuja nettiin, mutta parin päivän tai viikon päästä ollaan taas kun mitään ei ole käynyt. Sitten kun taas yksi isku tulee sama jatkuu.    Mutta ei kukaan tee oikeastaan mitään, ainakaan tarpeeksi. Tottakai ymmärrän että näitä iskuja ei voida estää, mutta kyllä voisi minimaalisoid...

Kuka minä sitten olen

Hei taas. Kiitos, että luet tai katselet tätä sivua lukematta. En tiiä miks mut ajattelin et voisin kuitenkin kertoa vähän itsestäni.   Olen ilmeisesti tyttö ja ikääni en tänne kerro. Asun siis tosiaan eteläsuomessa ja uusiperheessä. Mun vanhemmat eros yli 7 vuotta sitten ja ei täs nyt mitää surullista tarinaa oo et oisin vaipunu syvään masennukseen tai mitää. Olin surullinen ja sillä selvä. Mun vanhemmat oli paskoja toisilleen, toinen huomattavasti enemmän kun toinen sillä selvä.   Käyn koulua, en kyllä haluis.   Mul on kavereita suurinosa ei kyllä oikeesti mun kavereita . Mun ystävästä voin kertoa joskus toiste.   Asun melkee kirjastossa ja luen erittäin paljon. Oon lukenu kaiken aina sinuhe egyptiläisestä poika raidallisessa pyjamassa teokseen. Harry Potter on kuiteni ollu tosi iso juttu mulle...

Tervetuloa ystävät

Hei. Tämä on mun oma pikku universumi tai ainaki miljoonannes osa siitä. Kerron tänne mun ajatuksia, mielipiteitä, ja oikeestaa kaikkee mitä haluan. Koen tarvitsevani paikan jonne voin teini iän sekalaisia tunteita purkaa ja tämä valikoitui keinoksi.   Olen erittäin tekotaiteellinen pieni ihminen jostain päin suomea. Koen olevani pieni lintu tai yöperhonen joka haluaa, että joku katsoo lentoaan joten kiitos sinulle! Olet tullut katsomaan mun lentoa ( ja tämä vain siksi koska oon aina halunnu lentää). Kuten huomasit tää tulee olee tosi random blogi iha niikun minäki. Ole siis random kanssani tai ole olematta.   Blogini ulkoasu ei tule olemaan mikään mahtava, mutta tekstit mahtavia senkin edestä ;)