Terrorismi
Moi.. kerron tänään mun oman mielipiteen terrorismista ja sen seurauksista. Tässä parin päivän sisällä Ariana Granden keikalla tapahtui terrori isku. Iskussa kuoli ja loukkaantu monia kymmeniä ihmisä ja tää itsessään koskettaa mua.
Mun mielestä meitä ihmisiä on liikaa tällä planeetalla ja olisin valmis luopumaan omasta hengestäni jotta tätä mahtavaa lajia saatais harvalukuisemmaksi. Kuitenkaan tää ei oo musta se tapa. Oikeastaan mua ei kiinnosta mikä näiden itsemurha pommittajien motiivi on, se vaan on väärin.
Ärsyttävää tässä koko jutussa on ihmisten reaktiot. Kun isku tapahtuu ollaan hetki ihan että "voi ei, tän pitää loppua" ja saatetaan laittaa jotain pray for.. yms. Juttuja nettiin, mutta parin päivän tai viikon päästä ollaan taas kun mitään ei ole käynyt. Sitten kun taas yksi isku tulee sama jatkuu.
Mutta ei kukaan tee oikeastaan mitään, ainakaan tarpeeksi. Tottakai ymmärrän että näitä iskuja ei voida estää, mutta kyllä voisi minimaalisoida.
Loppujen lopuksi minä itse olen valitettavasti liian pieni tekemään yksin asialle mitään joten toivon että tämä Ariana Granden keikka isku saa jotkut ihmiset havahtumaan siihen että riski kasvaa kokoajan että kohta oma läheinen tai itse on uhrina. Yhdessä voi saada asioita aikaan.
Suomalaistenkin asenteen pitäisi muuttua. Vaikka täälä pohjolassa olemmekin terrori iskun riski kasvaa kokoajan.
Mun mielestä meitä ihmisiä on liikaa tällä planeetalla ja olisin valmis luopumaan omasta hengestäni jotta tätä mahtavaa lajia saatais harvalukuisemmaksi. Kuitenkaan tää ei oo musta se tapa. Oikeastaan mua ei kiinnosta mikä näiden itsemurha pommittajien motiivi on, se vaan on väärin.
Ärsyttävää tässä koko jutussa on ihmisten reaktiot. Kun isku tapahtuu ollaan hetki ihan että "voi ei, tän pitää loppua" ja saatetaan laittaa jotain pray for.. yms. Juttuja nettiin, mutta parin päivän tai viikon päästä ollaan taas kun mitään ei ole käynyt. Sitten kun taas yksi isku tulee sama jatkuu.
Mutta ei kukaan tee oikeastaan mitään, ainakaan tarpeeksi. Tottakai ymmärrän että näitä iskuja ei voida estää, mutta kyllä voisi minimaalisoida.
Loppujen lopuksi minä itse olen valitettavasti liian pieni tekemään yksin asialle mitään joten toivon että tämä Ariana Granden keikka isku saa jotkut ihmiset havahtumaan siihen että riski kasvaa kokoajan että kohta oma läheinen tai itse on uhrina. Yhdessä voi saada asioita aikaan.
Suomalaistenkin asenteen pitäisi muuttua. Vaikka täälä pohjolassa olemmekin terrori iskun riski kasvaa kokoajan.
Kommentit
Lähetä kommentti