Kuka minä sitten olen
Hei taas. Kiitos, että luet tai katselet tätä sivua lukematta. En tiiä miks mut ajattelin et voisin kuitenkin kertoa vähän itsestäni.
Olen ilmeisesti tyttö ja ikääni en tänne kerro. Asun siis tosiaan eteläsuomessa ja uusiperheessä. Mun vanhemmat eros yli 7 vuotta sitten ja ei täs nyt mitää surullista tarinaa oo et oisin vaipunu syvään masennukseen tai mitää. Olin surullinen ja sillä selvä. Mun vanhemmat oli paskoja toisilleen, toinen huomattavasti enemmän kun toinen sillä selvä.
Käyn koulua, en kyllä haluis.
Mul on kavereita suurinosa ei kyllä oikeesti mun kavereita. Mun ystävästä voin kertoa joskus toiste.
Asun melkee kirjastossa ja luen erittäin paljon. Oon lukenu kaiken aina sinuhe egyptiläisestä poika raidallisessa pyjamassa teokseen. Harry Potter on kuiteni ollu tosi iso juttu mulle jo vuosia. Se on ollu se paikka joho oon voinu mennä piiloo jos on masentanu, vituttanu tai mun sängyn alla asuvat möröt on tullu todelliseks.
Pukeudun aina mustiin farkkuihi ja isoon villapaitaa tai miesten M koon huppariin. Joten käytän kuitenkin mahollisimman säkkimäisiä vaatteita ja ytitän sulautua joukkoon niin etten herättäis huomiota. Onneks en sitä yleensä tee. Mun luotto juttu on mustat conssit. En voi lähteä ovesta ulos ilman niitä, en ole minä ilmam niitä.
Koen eläväni semmosessa sinisessä sumussa jossa saan olla iha sitä mitä haluun
Mut sit ku oon joku muun kaa paitsi sen mun ystävän se sininen sumu häviää ja musta tulee tönkkö epäsosiaalinen pikku paska josta ei oo mitää :)
Kommentit
Lähetä kommentti