Tervetuloa ystävät
Hei. Tämä on mun oma pikku universumi tai ainaki miljoonannes osa siitä. Kerron tänne mun ajatuksia, mielipiteitä, ja oikeestaa kaikkee mitä haluan. Koen tarvitsevani paikan jonne voin teini iän sekalaisia tunteita purkaa ja tämä valikoitui keinoksi.
Olen erittäin tekotaiteellinen pieni ihminen jostain päin suomea. Koen olevani pieni lintu tai yöperhonen joka haluaa, että joku katsoo lentoaan joten kiitos sinulle! Olet tullut katsomaan mun lentoa ( ja tämä vain siksi koska oon aina halunnu lentää). Kuten huomasit tää tulee olee tosi random blogi iha niikun minäki. Ole siis random kanssani tai ole olematta.
Blogini ulkoasu ei tule olemaan mikään mahtava, mutta tekstit mahtavia senkin edestä ;)
Olen erittäin tekotaiteellinen pieni ihminen jostain päin suomea. Koen olevani pieni lintu tai yöperhonen joka haluaa, että joku katsoo lentoaan joten kiitos sinulle! Olet tullut katsomaan mun lentoa ( ja tämä vain siksi koska oon aina halunnu lentää). Kuten huomasit tää tulee olee tosi random blogi iha niikun minäki. Ole siis random kanssani tai ole olematta.
Blogini ulkoasu ei tule olemaan mikään mahtava, mutta tekstit mahtavia senkin edestä ;)
Kommentit
Lähetä kommentti